poniedziałek, 27 grudnia 2010

poświątecznie :)

Hello :)
  Pierwszą wiadomością jaką chciałam Wam się pochwalić to to, że zdałam owy kurs baristyczny, z jakiego to powodu bardzo się cieszę i jest powód do oblewania :D 
Ale wracając ;)
  Jak minęły Wam Święta? mam nadzieję, że na błogim lenistwie i zajadaniu wszystkich pyszności ;)
  Jak dla mnie to wszystko za szybko minęło... Zwłaszcza dlatego, ze widziałam Kubusia ( mojego bratanka ) tylko przez 3 dni, a to o wiele za mało... :( 
Po świętach trzeba się jeszcze polenić, ale ile można? Przejrzałam więc szafę i będę miała coś na sprzedaż... gdyby ktoś był chętny, podeśle więcej zdjęć i informacji na temat ciuszków... ;) Nie są one wyprasowane, bo późno zabrałam się za robotę... :/
   Chciałam pokazać Wam również mój mały pomysł na ramkę... Niestety nie jest to perfekcyjnie zrobione, ale po prostu bolą mnie już palce :( :P została kwestia poprawek ;) jeśli chodzi o zdjęcia, to nie chciało mi się szukać innych, dałam co miałam pod ręką ;)

Zaczynamy od ubranek:

 Spodenki dżinsowe, sorki, ale podczas robienia zdjęć zrobiły się cienie, bynajmniej nie są brudne.
 Spodenki niebieskie, mniej więcej tego koloru. Terranowa.
 Bluzka z Madonną.
 Bluzeczka różowa.
 Oraz bluzeczka satynowa czy coś takiego, na szerokich ramiączkach z paskiem z tego samego materiału, którego niestety nie ma na zdjęciu.













A oto efekt mojego starania się i męczarni przy pracy nad ramką. Niestety jakość jak na razie do bani, ale mam nadzieję, że następny projekt będzie lepszy. Niestety tak mnie bolą palce od ćwieków, że nie byłam w stanie wykończyć na cacy... Do wykonania użyłam jakiegoś pudełka, taśmy klejącej, bloku technicznego, nożyczek, linijki i długopisu, i co najważniejsze ćwieków ze starych pasków, w kolorach srebrnym i czarnym :) Może być?




















Już wkrótce notka o przygotowaniach do studniówki ;)

See you ;)

4 komentarze:

  1. noo fajne ubranka :).
    hih te dzinsowe spodenki są gitt ^^ :).
    i rameczka cunda Ci wszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki kochanie ;) to nie to co mogłoby być,ale coś udało mi się stworzyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje święta idealnie obrazuje pewien demotywator z hasłem: "Boże Najedzenie" ;) Haha ;)
    No, to super, że kurs ukończyłaś sukcesem :) Braaawo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta ramka. ;)
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń