środa, 23 lutego 2011

Powoli do cellu(litu)

Hey!!
Moje ciało zaczęło się buntować... Przeszłam już rozstępy, powstałe przez nagły i szybki wzrost ( na szczęście wzwyż a nie w szerz ) to teraz pojawia się powoli tak znienawidzony przez kobiety ( i moje uda ) CELLULITIS!
Zaczęłam używać kosmetyków i sprzętu przeciwko temu paskudztwu i mam nadzieję, że powstrzymam dalsze działanie i pozbędę się tego co już niestety powstało...
I oczywiście dieta... Najlepsza jaką znam NŻT* połączona z RS** i DC*** 
( *- Nie Żreć Tyle, **- Ruszać się, ***- Dieta Cud- jak schudnę to cud )
Dodaję jeszcze kilka zdjęć, co ostatnio zakupiłam i czego używam... zadowolona jestem i polecam :)

             
Zajmuje drugie miejsce na mojej liście maskar i tuszy do rzęs. Trochę wydłuża i pogrubia co jest dla mnie najważniejsze. Ma fajną szczoteczkę chociaż jak się spieszę, to często maluję sobie powieki. POLECAM. ok 20zł
               
Serum do wypełnienia i podniesienia biustu. Ładnie pachnie i daje efekty. ok 9zl. Jest EXTRA
Serum do szybkiej redukcji cellulitu. Używany regularnie daje efekty. Podoba mi się to, że po nałożeniu chłodzi miejsca smarowane. Ok 12zł
Mgiełki do ciała firmy Avon. Jedna o zapachu jabłka i orzecha a druga o zapachu mango i granatu. ok 10zł za buteleczkę.
Odżywka do włosów przeznaczona do włosów farbowanych i po trwałej ondulacji. ok 5zł
Żel do mycia twarzy i maseczka energetyczna. Ciekawy owocowy zapach, dobrze nawilża. Nie jest moim faworytem ale spodobało mi się też opakowanie i cena :) ok 1.50zł
Krem do rąk i paznokci. Podoba mi się zapach, dobrze się wchłania i bardzo dobrze nawilża ręce. Ok 3zł

Drugi z moich ulubionych fluidów jakie miałam. Matująco wygładzający. Świetnie kryje, choć nie utrzymuje się (przynajmniej na mojej twarzy) cały dzień. Wygodne opakowanie i plus za zapach. ok 20zł

Wazelina Biała firmy Ziaja. Polecam na suche i spierzchnięte usta. Fajnie nawilża, wygładza i zmiękcza usta. ok 2zł. 


 Napiszcie co sądzicie o tych kosmetykach i może któraś z Was mi doradzi co zrobić z powstającym Cellulitem... Może jak obejrzę film to samo zejdzie...? :D

Dobranoc :)

1 komentarz:

  1. yhym. no celulit to czeka chyba każda z nas :)
    ale kochanie to jest brak ruchu!
    siedzmy tymi tyłeczkami i tak się kończy tu boczki tu coś innego ;) a więc na wiosne trzeba zacząć coś działać ;) moze bieganie? :). napeno dobrze zrobi ;*. a kosmetyki ekstra :). podkład sama musze sobie kupic xD

    OdpowiedzUsuń