poniedziałek, 11 kwietnia 2011

czas... tak szybko płynie...

Cześć!! 
Krótka notka po długiej nieobecności...
Wiem, nikt nie czeka na to aż coś napiszę, ale jednak :)
Dawno mnie tu nie było w związku z tym, że zbliżają się matury i koniec roku...
Na nic nie mam czasu, a efektów nauki nie ma... :/
zawsze wypadnie mi coś bardzo ważnego oczywiście ważniejszego... ale od dziś już naprawdę biorę się ostro za naukę... 
Koniec roku, mniej obowiązków, zostanie tylko przygotowanie do matury a później do egzaminów zawodowych... 
Wkrótce dodam zdjęcie z Zakopanego ( udało mi się wyrwać na weekend z moim chłopcem ).
pozdrówki gorące
3majcie się miśki :))

3 komentarze:

  1. Oj matury.. boję się już choć mam za rok dopiero albo już :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ślicznie tutaj ;** dodajemy ?.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. oj czasu to fakt ostatnio na wszystko brakuje;/. a na nauke to już w ogole.

    OdpowiedzUsuń