środa, 29 czerwca 2011

Giveaway u basia8212 :)

Witam wszystkich ;)
Często czytam na blogach o różnych rozdaniach. Postanowiłam więc wziąć udział w jednym, bo nagrody są warte uwagi ;) Może akurat mi się poszczęści... Wy też możecie wziąć udział, a więcej przeczytacie tutaj. Wystarczy zapoznać się z zasadami, zgłosić się i gotowe ;)

A to nagroda:
1.Mini błyszczyk Sleek
2.Mineralny błyszczyk w tubce Delia Onyx CARE & SHINE  03
3.Dairy Fun musujaca pastylka do kąpieli o zapachu jeżyny
4.Tester maseczki algowej firmy APIS
5. Zestaw próbek 3 kremów 
6.Emalia Delia ONYX nr.6
7. Główny bohater Paletka Sleek I-Divine OH SO SPECIAL 
Życzę wszystkim powodzenia i do kolejnego napisania ;))

4 komentarze:

  1. Powodzenia w rozdaniu życzymy i zapraszamy do udziału także w naszym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nagrody :) powodzenia :)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com jeśli masz chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję, że mi o tym napisałaś ;). To faktycznie dobry pomysł przy makijażach. Zdradzę Ci, że z taśmą, ale nie taką zwykłą, coby sobie cery nie pokaleczyć, tylko delikatniejszą - taką miękką, białą, zdaje mi się, iż nazywa się izolacyjną. Odrywam kawałeczek, przyklejam po skosie, po czym przy pomocy pędzelka wyciągam cień. Chociaż ostatnio ta tasiemka to już tak asekuracyjnie, bo rzeczywiście praktyka czyni mistrza - próbuj! Trzymam kciuki i pozdrawiam serdecznie. ;-*

    OdpowiedzUsuń