niedziela, 14 listopada 2010

PoDługoweekendowo ;)

Hey!

Pewnie większość z Was, miała długi weekend ;)
Zazdroszczę :( u nas dyrektor niestety zapowiedział, że 12 listopada idziemy do szkoły :( 
w sobotę byłam w pracy, zatem mój długi weekend wcale długi nie był... 
No ale ile można się żalić? ;)

Mam trzy zdjęcia ;) hmmm.. kwiatowo, bo pogoda w niedzielę była cudowna!
Zdjęcia zrobione nieudolnie, bo nie umiem sama, a nie miał mi kto zrobić :(
Podoba się? ;>

bluzka- sh
spódnica- szyta
marynarka- koleżanki
buty- od koleżanki
kwiatek- Bell'Arte
PS: miałam napisać o mojej inspiracji. Jest nią: http://brill-brill.blogspot.com/
POLECAM!

pozdrówki ;)

2 komentarze:

  1. hej :) Dziękuję za polecenie, zrobiłam Ci małą reklame na swoim blogu, w nowej notce ;)
    ps.świetna jest ta spódnica! ;)


    POWIDZENIA ŻYCZĘ :*
    brill-brill

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica przepiękna. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń