wtorek, 1 lutego 2011

Incredibly!

Hey :)
Długo mnie nie było... ehh... wina mojego wspaniałego kompa :/  Już na szczęscie jest ok i mam nadzieję, że teraz częściej uda mi się dodawać notki :)
Chciałam na wstępie podziękować mojej Izusi za niesamowitą imprezkę :D
Bawiłyśmy się świetnie a zebrać tyle dedykacji w 2 godziny? Nigdy tyle nie miałyśmy :D Oby tak częściej Perełko ^^
Dziś mogę dodać jakieś zdjęcia ze studniówki... co prawda fotograf beznadziejny i mam bardzo mało zdjęć, ale zawsze to coś ;)
Niedługo zabieram się za tworzenie ;P mam zamiar zrobić zakolanówki i przerobić bluzkę :) mam nadzieję, że mi się uda... :) wkrótce dodam zdjęcia rzeczy, które całkiem niedawno kupiłam w SH... Niestety koleżance już pożyczyłam spodni i nie wiem kiedy mi odda :P
Szykują się ciekawe ferie ;)
Już zaczęłam pracę od wczoraj, mam zamiar się uczyć i przygotować prezentacje maturalną z języka polskiego, ale w najbliższy weekend wybieram się do brata na noc, później szykuje się domówka u Asi, posiadówka u Daniela, może wypadzik na Rynek Krakowski na całonocną zabawę... No zobaczymy :) tyle na raz, aż nie wiem co wybrać... :D niestety ogranicza mnie praca... ale damy radę :D
A oto fotki... Z Asią i Kasią i z Łukaszem- moim partnerem :)

4 komentarze:

  1. oj nie ma za co ;). trzeba powtórzyć i już ;).
    te szaleństwa muszą byc w tym miesiącu!! ;).
    i ta praca no ja zaczne może od jutra hehe ;).
    a foto bajeczne ;) Ślicznotka ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Śliczne kolczyki ;)

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolczyki mega i te sukienki < zakochany >

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię niedługo zdjęcie kolczyków z bliska i postaram się dodać jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń