czwartek, 20 stycznia 2011

Nowy rok :)

Hello!

Dawno mnie nie było, wiem... ale najpierw Sylwester, potem studniówka i jakoś mało czasu było... :)
Mam nadzieję, że wkroczyliście do tego Nowego Roku z nastawieniem, że będzie lepszy ^^
Już wkrótce dodam zdjęcia ze studniówki jak tylko je dostanę :) Mojego dzieła jakim był mój makijaż studniówkowy jak i makijaż koleżanki :) może nic niezwykłego, ale mi się podobał :)
Zabawa była niesamowita! Chciałabym jeszcze jedną, ale nie mam zamiaru "kiblować" :D 
Muszę nadrobić czas jaki straciłam na pierdoły... Postanowiłam, że rozwinę moje zainteresowanie fotografią... Zachęcił mnie do tego ktoś i chyba zrobię tak jak mi podpowiada :)
Szykuję się na zmiany. Może image, planuję zrobić remont pokoju. Muszę wziąć się za siebie... Bo wkraczam w nowy etap w życiu... :) już niedługo 20-ste urodziny... Trzeba coś pozmieniać... :) Tak na prawdę to będzie przygotowanie do życia... podejmowanie samodzielnych decyzji... Trzeba będzie sobie samemu radzić ;) a co przyniesie ten rok? Mam nadzieję, że same pozytywy :) Tego życzę sobie ale i Wam ;)
A dodam coś ze studniówki :) prześwietlone zdjęcie, ale będę miała lepsze ;) Moje dziewczynki :*

3 komentarze: