poniedziałek, 6 czerwca 2011

Proszę o radę

Witam wszystkich!
Potrzebuję pomocy...
2 lipca ma się odbyć wesele mojego kuzyna. To, że wesele to bardzo fajnie. Problem tylko w tym, że mam być świadkową... To dla mnie zaszczyt, gdyż raz byłam już druhną. No i tu właśnie zaczynają się schodki... Kupiłam już sukienkę, ale nie wiem jakie dodatki do tego... Dodaję zdjęcia sukienki, niestety tylko na wieszaku, bo jak na razie nie mam siły znów jej zakładać... Nie chcę, żeby było zbyt monotonnie, dlatego chcę zrobić fryzurę, której zdjęcie dodaję poniżej... Ale nie chodzi tylko o fryzurę, bo jeszcze dodatki... W tym przypadku buty i biżuteria... Dodaję zdjęcie butów, które chciałabym założyć, ale nie jestem pewna czy na 100% pasują, dlatego proszę o radę... Jeszcze zdjęcie innych butów, które ewentualnie mogłabym założyć... 
A oto zdjęcia...






Myślałam o tych zielonych, ale nie jestem jeszcze pewna... One trochę inaczej wyglądają na żywo...



Co myślicie? Pomocy, wesele się zbliża... :(
Z góry dziękuję ;*
buźki

2 komentarze:

  1. jak dla mnie nr 3 będą najlepsze :) ale załóż te, w których Ci najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówcą - najważniejsze żeby były wygodne. A jeśli miałabym jakieś doradzić to te ostatnie.

    OdpowiedzUsuń