wtorek, 21 grudnia 2010

Świątecznie ;)

Cześć!

Dawno mnie nie było, więc piszę na prośbę Izusi ^^ Wiem Gwiazdka, doczekać się nie mogłaś ;)

Dziś trochę świątecznie... A dlaczego? Nom odpowiedź jest prosta- trwają przygotowania, więc trzeba coś napisać na ten temat ;)

Ciekawa jestem czy Wy lubicie święta...?? Ja tak! Bardzo :D 
W czwartek jak zdam egzamin... Hmmm... Nie wspominałam o nim chyba jeszcze... Mianowicie zapisałam się na kurs baristyczny i właśnie mam egzamin z tego kursu... Trochę się boję, ale zobaczymy... Oby się udało, bo wtedy będzie powód do świętowania :D
A chciałam zapytać, jak Wam idą przygotowania? Ciekawa jestem jakie macie potrawy i mam nadzieję, że pochwalicie się prezentami :D

Tak wgl... Wybrałam się z Blondyneczką moją ma małe buszowanie po szmateksach :D    
i upolowałam ;) sorki za jakość zdjęć... Są trochę omeszone, ale to wina mojego płaszcza 
i nie zdążyłam ich wyprasować!















Sweterek New look ;)














Koszula Cherokee :)














Bluza Everlast ;)












 Koszulka :D dla M. ;)




Tak w ogóle ;) chciałam Wam życzyć Wesołych Świąt;) spokojnych w rodzinnej atmosferze i oczywiście udanej zabawy sylwestrowej!

Ciao ;*

3 komentarze:

  1. Jesstt ;D !!!

    hah kochanie ja będe 3mała kciukii za Ciebie :*. Aby było tam wszystko ok ;):*.
    i oczywiście zakupki udane :). na piotrka są dobre ;D dziś mu dałam zadowolony :).
    Trzeba powtórzyć taki wypadzik ;*. love <33

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to ten kurs baristyczny? Albo dobra, zapytam Google ;) Mam nadzieję, że poszło Ci wyśmienicie :)
    Jak u mnie przygotowania do świąt? Dzisiaj byłam z mamą w mieście. I wróciłam do domu ze stukilogramową torbą z zakupami... Moje palce u rąk nadal są w ciężkim szoku ;)
    Pozdrawiam :) Tobie również Wesołych Świąt, radości i uśmiechu na każdy dzień nowego roku, szczęścia, powodzenia w maju i powodzenia w ogóle :) Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń